Faire Logo
Skip to main content
Delightful Chocolates - Wholesale Chocolate Covered Sweets - Harvest Stacked Pumpkin Pretzel Rods0
Delightful Chocolates - Wholesale Chocolate Covered Sweets - Harvest Stacked Pumpkin Pretzel Rods1
Delightful Chocolates - Wholesale Chocolate Covered Sweets - Harvest Stacked Pumpkin Pretzel Rods2
Delightful Chocolates - Wholesale Chocolate Covered Sweets - Harvest Stacked Pumpkin Pretzel Rods3
Delightful Chocolates - Wholesale Chocolate Covered Sweets - Harvest Stacked Pumpkin Pretzel Rods
Avatar
Star

4.6 ()

$100 min

Wholesale Harvest Stacked Pumpkin Pretzel Rods

WSP

$6.00 MSRP

Product Language

English

Shipping & policies

  • Estimated delivery Jun 2-12
  • Free and easy returns. Learn more

With Faire, shop unique wholesale products for your store from brands like Delightful Chocolates and more.


Description

Festive harvest stacked pumpkin Chocolate Covered pretzel rods are crafted with creamy orange chocolate. Made only when ordered so to insure a fresh and crunchy treat! These are perfect for Trick-or-Treators, favors for school, Thanksgiving parties and dessert. The kids will really enjoy these treats!! Each will come individually wrapped in a long clear pretzel sleeve tied with color coordinated ribbons. ***This confection was created in a workplace that also processes peanuts and other tree nuts.***


Details

SKU: choco64 Made in United States Contains: Milk and Soy Ingredients: Chocolate, Pretzel Rods Occasion Theme: Halloween and Thanksgiving Season: Fall Shelf life: 3–6 months Storage: Shelf-stable Packaging: Recyclable



Ratings and reviews

4.6

Brand rating ()

5

5

19

19

4

4

0

0

3

3

0

0

2

2

0

0

1

1

2

2

4.7

Product quality

4.6

Fulfillment

4.7

Communication

No reviews for Harvest Stacked Pumpkin Pretzel Rods yet.

Reviews for similar products from Delightful Chocolates: Chocolate Covered Sweets

Simply stunning. Arrived just as pictured.

Simply stunning. Arrived just as pictured.

29 de abr. de 2026 • Joanna • North Haven, CT, United States

These are perfectly decorated. Arrives exactly as shown.

These are perfectly decorated. Arrives exactly as shown.

29 de abr. de 2026 • Joanna • North Haven, CT, United States

Beautiful and tasty!

Beautiful and tasty!

22 de abr. de 2026 • Catherine • Petersburg, PA, United States

We received this 2 days after Valentine’s Day so there’s no way we can sell it. They knew when they shipped it it would get here after Valentine’s Day and now they will not give me credit for it. I ordered the product early in January and they shipped it late. When I ordered it they said I didn’t meet minimum requirements so I did’nt think they were even going to ship it. I would’nt never order anything from this company!

We received this 2 days after Valentine’s Day so there’s no way we can sell it. They knew when they shipped it it would get here after Valentine’s Day and now they will not give me credit for it. I ordered the product early in January and they shipped it late. When I ordered it they said I didn’t meet minimum requirements so I did’nt think they were even going to ship it. I would’nt never order anything from this company!

25 de fev. de 2026 • Fred • Tuscaloosa, AL, United States

Avatar

We are sorry that you had this experience as we value all of our customers. We were aware that we were running behind on orders due to volume and sent you message on January 28th to confirm whether or not you still wanted the order processed. We never heard back so we continued to fulfill the order. As far as a refund, that is outside of our scope of responsibilities as all refunds have to be initiated by Faire. Again, we are sorry for your experience and hope that you will still be able to sell the yummy treats as they are not overtly geared towards Valentine's Day. Delightful Chocolates25 de fev. de 2026

We are sorry that you had this experience as we value all of our customers. We were aware that we were running behind on orders due to volume and sent you message on January 28th to confirm whether or not you still wanted the order processed. We never heard back so we continued to fulfill the order. As far as a refund, that is outside of our scope of responsibilities as all refunds have to be initiated by Faire. Again, we are sorry for your experience and hope that you will still be able to sell the yummy treats as they are not overtly geared towards Valentine's Day. Delightful Chocolates25 de fev. de 2026

It came 2 days after Valentine’s Day. They knew it was going to be late but they shipped it anyway and now I’m having a hard time getting credit. I wouldn’t never order anything from this ompany

It came 2 days after Valentine’s Day. They knew it was going to be late but they shipped it anyway and now I’m having a hard time getting credit. I wouldn’t never order anything from this ompany

25 de fev. de 2026 • Fred • Tuscaloosa, AL, United States