Faire Logo
Gå videre til indholdet
typealive – Engroshandel Julekort – Julekort med lastbil0
typealive – Engroshandel Julekort – Julekort med lastbil
Avatar
Stjerne

5,0 ()

Minimumsbeløb pr. bestilling: 374 kr.

Julekort med lastbil

Engrospris

14,95 kr. vejl. udsalgspris

Forsendelse og politikker

  • Forventet levering den 2.‑15. jul.
  • Gratis og nem returnering. Få mere at vide

Med Faire kan du shoppe unikke engrosprodukter til din butik fra brands som typealive med flere.


Beskrivelse

Format: DIN A6, uden kuvert (kuverten er vist for at give en fornemmelse af kortets størrelse). Kuverter kan bestilles separat her: www.faire.com/product-based-collection/pbc_yx5cuxpxm5 Tryk og papir: Firefarvet offsettryk på naturpapir (400 g/m²). Illustreret i Münster med pen og papir og trykt regionalt på fint papir fra Roman Tower.

Disse oplysninger er blevet oversat automatisk. Vis på originalsprog


Oplysninger

Fremstillet i Tyskland Vægt: 0,1 g (0 oz)



Bedømmelser og anmeldelser

Top Shop hylder enestående brands, som har opnået en bedømmelse på over 4,8 i løbet af de seneste 12 måneder, som afvikler bestillinger hurtigt og problemfrit, og som har et opdateret katalog.

5,0

Brandbedømmelse ()

5

5

224

224

4

4

7

7

3

3

2

2

2

2

0

0

1

1

0

0

4,9

Produktkvalitet

5,0

Afvikling

5,0

Kommunikation

Der er ingen anmeldelser af Julekort med lastbil endnu.

Anmeldelser af lignende produkter fra typealive: Julekort

Kortene og poserne, jeg bestilte, er virkelig populære! Som sagt, har jeg allerede lavet min anden bestilling og også modtaget den haha! Kontakten var også super venlig, kan kun anbefales!

Kortene og poserne, jeg bestilte, er virkelig populære! Som sagt, har jeg allerede lavet min anden bestilling og også modtaget den haha! Kontakten var også super venlig, kan kun anbefales!

Nov 28, 2023 • Sonia • Lübeck, Tyskland

Meget flot! Smukke kort!

Meget flot! Smukke kort!

Nov 29, 2022 • June • Andenes, Norge

God kvalitet. Især postkortene!! Nogle varer blev forsinket, men der var god kommunikation om det.

God kvalitet. Især postkortene!! Nogle varer blev forsinket, men der var god kommunikation om det.

Nov 17, 2021 • Steffi • Erfurt, Tyskland

Jeg er meget tilfreds med kvaliteten af produkterne. De er iøjnefaldende og bliver godt modtaget af kunderne.

Jeg er meget tilfreds med kvaliteten af produkterne. De er iøjnefaldende og bliver godt modtaget af kunderne.

Feb 19, 2025 • Nicole • Fürth, Tyskland

Fine kort, men jeg havde håbet på bedre/tykkere kvalitet. Men trykkene er søde. Det er også meget forvirrende, at kuverterne vises på billederne, men ikke fulgte med kortene.

Fine kort, men jeg havde håbet på bedre/tykkere kvalitet. Men trykkene er søde. Det er også meget forvirrende, at kuverterne vises på billederne, men ikke fulgte med kortene.

Jan 10, 2025 • Jennifer • Düsseldorf, Tyskland