Lignende produkter
Lignende produkter

Julekort retro nr. 1
Engrospris
14,95 kr. vejl. udsalgspris
Forsendelse og politikker
- Forventet levering den 9.‑21. jul.
Gratis og nem returnering. Få mere at vide
Med Faire kan du shoppe unikke engrosprodukter til din butik fra brands som typealive med flere.
Beskrivelse
Format DIN A6, uden kuvert (kuverten er vist for at give en idé om kortets størrelse). Kuverter kan bestilles separat her: www.faire.com/product-based-collection/pbc_yx5cuxpxm5 Tryk og papir Firefarvet offsettryk på naturligt papir (400 g/m²). Illustreret i Münster (med pen og papir) og trykt regionalt på fint papir fra Roman Tower.
Disse oplysninger er blevet oversat automatisk. Vis på originalsprog
Oplysninger
Fremstillet i Tyskland
Bedømmelser og anmeldelser
Relevans
Top Shop hylder enestående brands, som har opnået en bedømmelse på over 4,8 i løbet af de seneste 12 måneder, som afvikler bestillinger hurtigt og problemfrit, og som har et opdateret katalog.
5,0
Brandbedømmelse ()
5
5
225
225
4
4
7
7
3
3
2
2
2
2
0
0
1
1
0
0
4,9
Produktkvalitet
5,0
Afvikling
5,0
Kommunikation

Julekort retro nr. 1
Fantastiske postkort, perfekt tryk og de sælger rigtig godt. Jeg vil bestille igen! Poserne er mere skrøbelige, men de er stadig søde.
Fantastiske postkort, perfekt tryk og de sælger rigtig godt. Jeg vil bestille igen! Poserne er mere skrøbelige, men de er stadig søde.
19. dec. 2024 • Madalena • Lisboa, Portugal
Anmeldelser af lignende produkter fra typealive: Julekort
Kortene og poserne, jeg bestilte, er virkelig populære! Som sagt, har jeg allerede lavet min anden bestilling og også modtaget den haha! Kontakten var også super venlig, kan kun anbefales!
Kortene og poserne, jeg bestilte, er virkelig populære! Som sagt, har jeg allerede lavet min anden bestilling og også modtaget den haha! Kontakten var også super venlig, kan kun anbefales!
28. nov. 2023 • Sonia • Lübeck, Tyskland
Meget flot! Smukke kort!
Meget flot! Smukke kort!
29. nov. 2022 • June • Andenes, Norge
God kvalitet. Især postkortene!! Nogle varer blev forsinket, men der var god kommunikation om det.
God kvalitet. Især postkortene!! Nogle varer blev forsinket, men der var god kommunikation om det.
17. nov. 2021 • Steffi • Erfurt, Tyskland
Jeg er meget tilfreds med kvaliteten af produkterne. De er iøjnefaldende og bliver godt modtaget af kunderne.
Jeg er meget tilfreds med kvaliteten af produkterne. De er iøjnefaldende og bliver godt modtaget af kunderne.
19. feb. 2025 • Nicole • Fürth, Tyskland



































